Одним із важливих пріоритетів у роботі Уряду є розвиток взаємодії з громадськістю і налагодження суспільного діалогу. Вирішенню цього завдання активно сприяє урядова телефонна «гаряча лінія» 0-800-507-309 – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади.
Звернутися на урядову «гарячу лінію» може кожен громадянин. Крім того, приймаються заяви, пропозиції, скарги від представників підприємств, установ й організацій, суб’єктів підприємницької діяльності.
Усі заяви, які надходять на «гарячу лінію», приймають фахівці Урядового контактного центру та невідкладно надсилають органам виконавчої влади відповідно до їх компетенції, які розглядають звернення і надають заявникам письмові відповіді.
Важливо знати, що реєструються і розглядаються лише звернення, які стосуються компетенції органів виконавчої влади.
Урядова «гаряча лінія» працює з понеділка до п’ятниці з 8:00 до 21:00 години, у суботу з 8:00 до 19:00 години. Неділя і святкові дні – вихідні.
Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні, за дзвінки з мобільних телефонів абоненти самотійно сплачують відповідно до тарифів оператора мобільного зв’язку.
Зателефонувавши на урядову «гарячу лінію» 0-800-507-309, потрібно повідомити своє прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання і адресу, контактний телефон і чітко викласти суть порушенного питання (скарги, зауваження, пропозиції тощо) . Зареєстровані звернення розглядаються у відповідних органах виконавчої влади, де перевіряються викладені факти, у разі необхідності приймаються відповідні рішення і надаються відповіді заявникам. Урядовий контактний центр постійно контролює хід і терміни розгляду звернень, за необхідності – здійснює необхідний зв’язок з громадянами.
Звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються протягом 5 днів, а ті, що потребують, – протягом 15 днів після їх надходження. У разі, коли орган виконавчої влади з об’єктивних причин прийняв рішення щодо продовження строку розгляду звернення, він інформує про це заявника в установленому порядку. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, та надання відповіді заявнику не може перевищувати 30 днів. Заявник також має можливість дізнатися про хід розгляду свого зверенння. Для цього потрібно зателефонувати на урядову «гарячу лінію» 0-800-507-309 та назвати індивідуальний номер свого звернення, який раніше був наданий фахівцем Центру.
Відповідь заявник отримує від органу виконавчої влади у письмовому вигляді на зазначену ним адресу. Якщо відповідь з якихось причин не задовольнила заявника, він має можливість повторно зателефонувати на урядову «гарячу лінію», повідомити номер свого звернення і зареєструвати повторне, яке буде розглянуто в установленому порядку.
Фахівці Урядового контактного центру завжди з розумінням і увагою ставляться до всіх, хто телефонує на урядову «гарячу лінію», намагаються зробити все можливе для того, щоб їх проблеми були почуті в органах виконавчої влади. Неважливо чи то буде скарга, чи подяка, урядова «гаряча лінія» завжди на зв’язку з громадянами України.